Een vrije avond die in de buurt komt van m'n tijd in Colmar

 Het kan allemaal, maar ik ben aan het vallen. Dus ik ga slapen.

Ik zit achter de schrijflaptop. Niet dat er veel te schrijven is, maar ik ben wel even bezig. Het is af en toe zwaar om in het moment te blijven. Maar ik weet zeker dat er wel weer ergens eens wat van komt. Ik zit hier te chillen en ik weet zeker dat er meer van deze avondjes komen. Ik ben wakker en in het moment, ontspannen. En wat wou ik graag dat ik een filmpje kon kijken met Hetty. Ze heeft me afgeraden om nog de stad in te gaan met m'n ukelele en geld te gaan verdienen op straat. Zoals ik al heel veel vaker deed in Colmar bijvoorbeeld, met dezelfde vrijheid en de instelling om helemaal naar de tyfus te gaan. Maar dan word ik hier weggestuurd voor zelfvernietiging. Maar ik denk aan hoe leuk het had kunnen worden vanavond, in drukke uitgaansstegen tussen de mensen en met een ukelele en m'n muziek. Wat wou ik graag daar zijn. Maar hier is t ook niet verkeerd. Ik denk dat Hetty gelijk had. Ik denk dat ik moet gaan slapen zodat ik morgen weer fris ben. Maar ik ben blij met deze positiviteit van vanavond. Even de avond zitten chillen met Richard en Care en we zongen: 'Dat heb jij gedaan' van Meau en probeerden op elkaar in te spelen. Ik ben echt moe verdomme. Vanochtend was het 6 uur op en ik ben maar doorgegaan vandaag om alles te halen en de liefde. Dat is het fijne dat de liefde er was met Hetty. M'n prinsesje. Bhuuurhgh, met de tong uit de mond gehangen als een lap vlees, alsof de haas in de keel is blijven hangen, of een levende paling half doorgeslikt en al kronkelend uit de slokdarm probeert te ontsnappen door de buikspieren samen te spannen. Ik kijk altijd naar de positieve dingen, zoals hier, met een gitaar op zijn standaard en een ukelele die op het schapenvachtje ligt, en het gele licht dat de planten belicht en zo een sfeervol effect aan de kamer geeft. De bladeren van de planten lijken meer als silhouettes aan het licht te komen en brengen prachtige grote schaduwen op het plafond. En in plaats van de bron van het licht dat zichtbaar is, worden de kleurrijke stralen weerkaatst via de muur en planten. Dit geeft erg veel sfeer op m'n kamer. Ik heb een leuke avond gehad waarin ik wakker was en heb gezien, geroken, geproeft en gehoord, maar ook gevoeld. De knuffel met Betty en het praten over hersencellen. Het helpt om hersencellen zichtbaar te maken en te houden. Guttegut. Ik neem m'n verantwoordelijkheid door nu naar bed te gaan.

Reacties