een goeie dag

Ik voel me goed vandaag want het geluk kan niet op. Ik heb niet op mijn tong gebeten op een moment dat het wel had gekund. 
Ik voel me goed vandaag want ik heb gefietst en mijn band is niet lek gegaan en mijn trapper is nog heel.
Ik voel me goed vandaag want mijn jas is niet meer vies.
Ik voel me goed vandaag want mijn fles water zit nog halfvol nadat het zonder dop op de grond is gevallen.
Ik voel me goed vandaag want de douche van vanochtend was warm en ik had genoeg zeep om me mee te wassen.
Ik voel me goed vandaag want er zitten nog steeds vier snaren aan m'n ukulele.
Ik voel me goed vandaag want het centrum van Colmar is niet plat gebombardeerd in de eerste en tweede wereldoorlog.
Ik voel me goed want ik heb een muziekdoos waar muziek uit komt.
Ik voel me goed vandaag want gisteren heb ik leuke mensen ontmoet.
Ik voel me goed vandaag want er is nog een heleboel te ontdekken.
Ik voel me goed vandaag want ooit heb ik leren fietsen en daar heb ik geen spijt van gehad.
Ik voel me goed vandaag want mijn kleren zijn zo goed als droog.
Ik voel me goed vandaag.
Ik voel me goed vandaag want je hebt me een leuk berichtje gestuurd.

Reacties

  1. Ik voel me ook super goed. Het was lekker weer vandaag. Oma was goed gemutst toen we langez gingen. Ik heb een leuke vrouw en twee geweldige kinderen. Ik heb een feestje bij de buren gehad waar ik ietsies te diep in het glaasje heb gekeken. Ole'.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten