avondje uit in Zwolle

 Ik zit op de stoel. En ik praat met Karn, ze heeft zich al twee keer aan me voorgesteld maar ik heb haar naam niet onthouden. Fuck man, ze ging naar de wc zodat ik kon nadenken over wat ik tegen haar wilde zeggen... maar ik besloot te gaan praten tegen een of andere casual Italiaan met een half grijs half zwart kapsel. Hij had een colbert pak aan over z'n spierwitte blouse. Kut ik moet zo conditietraining doen. Maar... ik heb nog niet gegeten. Anyway, Karn stond te wachten op haar telefoon naast de bar zodat ze weer tegen me kon praten en ze ging op haar tenen staan om me aan te kijken, of om me te zoenen. Ze had een mooi figuur in een sportschooloutfit met een strak broekje die uitrekbaar was. Ik heb het gevoeld. Niet of het uittrekbaar was helaas. Ze woonde dicht bij, bij de Pathé in de buurt. Ze ging ieder weekend naar deze kroeg, van donderdag tot zondag. Ze vroeg: 'Zie ik je een andere keer hier?'
   'Waarschijnlijk wel.'
   Haar gezicht was strak, haar huid bruinig in Thaise kleuren en ze loenste naar me, meerdere keren. En de huid tussen haar wenkbrauwen... ze vroeg van alles en wilde weten hoe lang ik hier woonde. En toen we afscheid namen terwijl ze me omhelsde gaf ze me een kus op m'n wang. M'n piemel maakte even een klein sprongetje. Tijdens het gesprek dacht ik een paar keer aan haar onderkant en hoe ik haar om haar middel vast zou pakken met twee handen en zo omhoog zou tillen, zo klein was ze. En iedere dag ging ze naar de sportschool. Damn, ik had haar wellicht zo met haar mee naar huis gekund. Ik had een L, maar ze wilde me wel. Dat kon je aan alles zien. Maar het was een moment van dat ik eigenlijk had afgesproken om naar m'n huis te gaan, ik had doorgegeven dat ik tussen 2 en 3 thuis zou zijn. Maar ze was net als ik alleen op dat moment. En ze rookte een sigaret. Even daarvoor kwam er een andere meid naar me toe, ze hing tegen een paal aan en ademde alcohol. Ze kwam uit Hilversum en we keken elkaar recht in de ogen aan, ze was echt godverdomme knap. Haar ogen, amandelvormig met een vollere bolling, bijna volledig rond als een cirkel, met zwarte lijnen er boven, haar huid glimmend, blonde lange haren, een smalle neus en haar gebit met hoektanden die iets naar voren stonden voor haar voortanden, een dunne keel. Ze kwam met haar mond tot tien centimeter van mijn mond, net als Karn. En ze vroeg waar ik woonde en ik vroeg wat ze hier deed. Ze was met een vriendin mee naar het stratenmuziekfestival. Er was een vent met haar mee met een bruin kaal gezicht en hij hield steeds zijn hand om haar middel alsof hij haar tegen hem aan wilde trekken zodat ze niet omver viel. Ze was zo straalbezopen dat die vent haar niet meer los liet. Het was alsof ze met een riem aan elkaar vast zaten. Die vent had haar zo stevig vast... hij liep de hele avond met haar rond naar de kelder van de bar, waar een dj aan het draaien was. Zo godverdomme lekker, die vent had iedereen in een soort trance waar je niet meer uit wilde zat je er eenmaal in. Hier hebben Jan en ik zo ongeveer 2 uur gestaan om te dansen. Half achter me stond iemand te dansen en het leek wel alsof we synchroon aan elkaar stonden te dansen. En... verdomme ik wil niet zeggen dat het een teleurstelling was... die ogen van die meid tegen de pilaar trokken me naar haar toe toen ze me aankeek en haar wenkbrauwen eventjes heel stiekem omhoog gingen, bijna zonder dat ik het kon zien. Ze had zo'n open uitstraling dat ik me begon af te vragen of ze tussen haar heupen net zo open was. Ik kwam bijna spontaan in m'n broek. Het was alsof we direct met een riem aan elkaar vast zaten.
   Op de zolder was het rustig. Maar ik nam nog een colaatje, compleet nuchter als ik was... Ik liep naar buiten en daar op het podium stond een kerel in een korte blokjesbroek met een dikke buik en tieten in een grijs t-shirt, zijn haren rossig. En meer dan staan deed hij niet. Af en toe brulde hij mee met de muziek die de dj achter hem draaide. Hij voorzag pubers die als hongerige vogelkuikens om hem heen stonden van nozem olie, die hij uit een pompoliekannetje hun mond in spoot. Hij stond zeker 6 à 7 uur op het podium en de act was dat hij daar stond. Af en toe gooide hij zijn armen de lucht in en schreeuwde in de microfoon: 'I'm sexy and I know it.' en dan ging hij weer dansen. Het was een act, een personage, een reality ster in zijn rol. Er stonden vrouwen van veertig in jurken en meiden van 23 zoals Karn. Het was helaas deze keer mis, maar volgende keer ben ik terug bij Jacks want ze is er ieder weekend, en dan ga ik haar fixen. Nu ga ik m'n pizza eten, want die heb ik gisteravond besteld en in de pizzazaak omdat ik die wel kon gebruiken. 2 guys kwamen naar me toe en ze schoten in de lach: 'Dat is die guy! hahaha' Ze hadden het over dat ze me hadden zitten observeren toen ik bezig was met Karn te fixen en ze zeiden dat ik een 'L' had. Ze gunden het me. Ik ging aan die pizza beginnen en blies 0.0 toen ik thuis kwam.

Reacties